Tarieven voor de huur van éen of meerdere ruimten

 

Voor het gebruik van de kerk, hanteren wij drie soorten tarieven (vrijgesteld van BTW).

Per 1 januari 2024 gelden de onderstaande tarieven.

1. Verhuur - basistarieven

huur kerkzaal € 550,00 per dagdeel
huur keuken (bij catering) € 220,00 per dagdeel
huur keuken zonder apparatuur €   82.50 per dagdeel
huur overige zalen €   33,00 per dagdeel
huur gehele gebouw €1100,00 per dagdeel
extra uren 20% van het dagdeeltarief per uur
op- en afbouwtijd 50% van het dagdeeltarief
huur orgel €   99,00 per bijeenkomst
huur vleugel €   55,00 per bijeenkomst
gebruik beamer €   50,00 per bijeenkomst
gebruik podium €   33,00 per bijeenkomst
gebruik krachtstroom €     0,37 per kWh
eindschoonmaak & begeleiding €   33,00 per persoon per uur, op basis van nacalculatie

Dagdelen:

Ochtend : 08.00 - 13.00 uur 
Middag : 13.00 - 18.00 uur
Avond : 18.00 - 23.00 uur

 

Bij de huur van de kerkzaal zijn inbegrepen:

  • geluidversterkinstallatie met microfoon(s) voor spraak
  • CD-speler via geluidsinstallatie
  • ringleiding
  • katheder
  • 120 stoelen
  • garderobe voor 120 jassen/mantels
  • verwarming en verlichting
  • dames-, heren- en invalidentoilet
  • parkeergelegenheid, voorzover beschikbaar

Mocht u de kerk voor meerdere dagen willen huren, dan kunnen wij, in overleg met de beheerder, een ander tarief berekenen.

Bovenstaande tarieven gelden voor een maximum van 120 personen in de kerkruimte.

 

2. Bijeenkomsten van culturele, sociale en maatschappelijke aard

Deze bijeenkomsten dienen een plaatselijke of regionale binding te hebben. Het is aan de beheercommissie ter beoordeling of uw bijeenkomst in deze categorie valt. Mocht dit zo zijn, dan wordt  korting op de geldende zaalhuurtarieven verleend. Overige voorwaarden, perioden en kosten blijven hetzelfde. Raadpleeg onze contact persoon om te overleggen over uw specifieke wensen (zie “Informatie en Reserveringen”).

 

3. Huwelijken, uitvaarten en andere kerkelijke plechtigheden

Wij verwelkomen zowel kerkelijke als burgerlijke huwelijken en zowel kerkelijke als niet-kerkelijke uitvaarten. Voor dit soort bijeenkomsten gelden de normale verhuurtarieven en voorwaarden.

Leden van de Protestantse Gemeente te Vught betalen een gereduceerd tarief voor het organiseren van huwelijken, jubilea, familiebijeenkomsten en uitvaarten.

Raadpleeg onze contact persoon om te overleggen over uw specifieke wensen (zie tab “Informatie en Reserveringen”).

 

 

 

 

Adres

Helvoirtseweg 5
5261 CA Vught

t: 073 657 1373

Redactie en beheer

De redactie van deze website bestaat uit:

- Gerda Scherphof ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )
- Jane de Vries ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )

Website: emma-design

Voor reacties op de inhoud van deze website, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het beheer van deze website valt onder de verantwoordelijkheid van de kerkelijke gemeente, de rechtspersoon is de Protestantse Gemeente te Vught. Het bestuur van de kerkelijke gemeente is de kerkenraad, waarin alle ambtsdragers zitting hebben.